مراحل سفارشگذاری فروشگاه سیار

قبل از خرید فروشگاه لازم است اقدامات زیر صورت گیرد  :

  • ظرفیت فروش برآوردی شما چقدر است و برای ایجاد این ظرفیت چه تجهیزاتی را نیاز دارید مثلا برای فروش 100 پرس سیب زمینی تنوری و 100 پرس ساندویچ همبرگر و …..  به چه تجهیزاتی نیاز دارید . تجهیز انتخابی شما علاوه بر معیار های کیفی و قیمتی لازم است کمجا و سبک و ترجیحا رومیزی باشند .
  • پس از انتخاب تجهیز با سایت های فروشگاهی مراجعه و لینک مشخصات و تصاویر را برای ما ارسال کنید
  • همزمان با ارسال مشخصات تجهیزات در یک برگ کاغذ پلان چیدمان تجهیزات داخل کاراوان که مد نظر شما است را برای ما ارسال کنید
  • مشاوران فنی این شرکت تجهیزات انتخابی شما را با معیار های فنی کاراوان تطبیق داده و تایید و یا عدم تایید آنها را به شما اطلاع رسانی میکنند
  • سپس پلان انتخابی شما بر اساس محدودیت های فنی ، ارگونومی ، ترافیکی و  ….  بررسی و موارد اصلاحی خدمتتان اعلام میگردد
  • حال نوع و تعداد تجهیزات و نحوه چیدمان آنها ، محل پنجره ها و ابعاد انها و محل درب مشخص گردیده
  • این شرکت بر اساس موارد تعیین شده قیمت نهایی خود را اعلام میدارد
  • پس از تایید ثبت سفارش توسط مشتری انجام و پلان دقیقی از کار تهیه و ضمیمه سفارش میگردد

 انواع فروشگاه های سیار

انواع فروشگاه ها عبارتند از :

  • کاراوان فروشگاهی
  • موتور سه چرخ فروشگاهی
  • گاری فروشگاهی قابل جابجایی دستی و قابل جابجایی با دو چرخه و قابل جابجایی با موتور سیکلت
  • سه چرخه فروشگاهی
  • خودرو فروشگاه ها

انواع کاراوان فروشگاهی :

انواع موتور سه چرخه فروشگاهی :

  • با اتاق عقب بزرگ عرض 150 و طول 200 سانتیمتر

 

انواع گاری های فروشگاهی :

سه چرخه فروشگاهی :

خودرو فروشگاه ها :

درباره ی karbary

مطلب پیشنهادی

سامانه صدور مجوز فعالیت مشاغل سیار

قابل توجه متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای سیار ، برای دریافت مجوز فعالیت روی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *